Blogg

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons
20-09-2021, 8:14

Turrapport – Urkeegga

Vi var 7 stk. som møtes på parkeringsplassen oppe i Urkedalen denne flotte haustmorgonen. Turen starta på en forholdsvis bratt sti oppover skogen mot Klokksegga (944moh). Vel oppe på ryggen over tregrensa fekk me ei nydeleg utsikt over fjorden og høge fjelltoppar på alle kantar. Vel oppe på Klokksegga var det ikkje lange biten bort til Egilbu, der vi tok ein god matpause og nytte utsikten. Egilbu har blitt eit populært turmål siste åra, her er det tilrettelagt med gapahuk, hengekøye fester og eit luftig toalett.
Frå Egilbu gjekk me nedover i skaret mellom Klokksegga og Maudekollen, før vi fekk den siste stigninga på turen opp til Maudekollen (1021moh). Frå Maudekollen gjekk vi bortover til Jenteskaret og begynte nedover turen. Returen gjekk gjennom den flotte Langesæterdalen fint og slakt nedover hele returen tilbake til bilene.

Turleder - Tor Raymond Eriksen

29-08-2021, 16:31
Sula Turlag

Fin tur til Gimsdalstinden (1007 moh), kom heldigvis over tåka og fikk nyte solen og utsikten 🌤🙂 ... Se merSe mindre

12-08-2021, 9:21

Turrapport - Tafjordfjella - Sula Turlag

Vi var 7 turklare fjellfolk som møtes ved Zakariasdammen, fredag formiddag. Målet for dagen var Veltdalshytta (1185). Med tung sekk og nydeleg flott vær, vart det varmt i motbakkene. På Reindalsseter (705) vart det ein obligatorisk stopp, før vi gjekk videre oppover Reindalen og inn i Veltdalen. Denne turen går i nydeleg flott terreng, og når ein tek ei lita pustepause og ser seg tilbake, har ein flott utsyn over Reindalen. Vel framme på Veltdalshytta fekk slitne føtter kvile, og vi fekk ordna oss Bacalao til middag. Etter middag stakk tre av oss ut med båt og sette nokre garn, samt prøvde fiskelykka litt med stang.

På laurdagen hadde vi bestemt oss for å gå topptur på Karitind (1982). Flott vær også denne dagen, men det var ein del vind i fjellet. Etter ca. 1 km på merka sti mot Pyttbua tok vi av oppover bratta. Det er nokså jamn stigning heile vegen mot toppen. Etter knapt 5 km, dels på sva elles i ur, vart målet nådd. Her er det en magisk utsikt over heile Tafjordfjella, nærmast mot nordvest ser ein Høgstolen (1953) og Pyttegga (1999). Ein ser også til Jotunheimen i sør og Trollheimen i nord. Etter en velfortent rast, fotografering og sjekk av Facebook når vi endeleg hadde dekning, sette vi kursen tilbake til hytta. Vel nede vart det avslapping resten av dagen. Men tre av oss måtte ut på vatnet for å dra garna, og det fekk vi utbytte for. Kvar sin småaure, akkurat passe til en liten forrett til middagen.

Søndag og heimreisedag starta med frukost, pakking og utvask frå Veltdalshytta. Så tok vi turen innom Museet og Smia før vi starta på turen heimover. På returen til Zakariasdammen hadde vi bestemt oss for å gå via Huldrekoppen. Første stopp var sjølvsagt Fieldfarehytta, som måtte inspiserast og dokumenterast. Så begynte dagens slit, oppstigninga til bandet (1510) mellom Nausthornet (1895) og Tordsnose (1975). Sjølv med såre fota og tung sekk gjekk dette overraskande bra, då vi hadde nydeleg flott vær og kanskje litt heimlengsel. Oppe på bandet fekk vi storslått utsikt over Huldrekoppen og Reindalen i enden. Vi valde å følgje Rønnebergråsa nedover denne gongen. Vel nede på Reindalsseter vart det pause før siste sjarmør etappe til Zakariasdammen.

Turleiarar - Tor Raymond Eriksen og Markus Svorte

07-08-2021, 12:41
Topptur til Karitind med en flott gjeng 😁🏔Image attachment

Topptur til Karitind med en flott gjeng 😁🏔 ... Se merSe mindre

14-06-2021, 14:06
Sula Turlag

Turreferat: Postveien over Ljøen, Båsenibba (910moh)

9 kjekke fjellvandrere inkl. turledere og kjentmann/historieforteller, Petter Hjørungdal fra Ljøbrekkas venner fikk en flott tur over postveien ved Ljøen søndag. For oss som kun har hørt om én vei – postveien over Ljøen, kunne Petter fortelle at det egentlig er tre veier. En gammel postvei – som vi ser spor etter enkelte steder. Tydelig en ganske bratt trasé på den eldste veien. Så er det den «nyere» postveien som Ljøbrekkas venner restaurerer. Her er det lagt ned betydelig dugnadsinnsats av ei ivrig gruppe. Det er også brukt maskin og sherpaer for å få i stand den flotte veien. Vei nummer tre er den påbegynte bilveien mellom Hellesylt og Stranda. Arbeidet startet noen år før siste verdenskrig og ble stoppet etter noen år inn i denne. Tyskerne flyttet alle veiarbeidere til veiprosjekt i Romsdalen. Det er tydelige spor etter denne veibyggingen på begge sider, spesielt synlig fra Ljøsida med flotte tørrstablede murer. Ljøbrekkas venner har ryddet skog og «gravd» veien frem igjen.

På toppen av postveien etter 22 svinger delte vi gruppa i to. Petter H. og damene sto over turen over Båsenibba etter å ha kjent på kald vind i skaret. Vi gikk Båsenibba via Tindbjørgheiane fra nord til sør. Nydelig utsikt over Sunnylvsfjorden og starten på Geirangerfjorden fra denne lette omveien. Ikke luftig uten at en vil ut på kanten å se rett i fjorden. Litt brattere ned på sørsida dog ikke vanskelig i det hele tatt med god merking av beste trasé.

Etter samling av turgruppa igjen bar det på rimelig flat grusvei forbi Nykkjevatnet og rundt Sætrenibba for start på nedstigningen mot Ljøen. Vi tok lunsjpause ved hytta til Helge Åkernes, hytta som har blitt viden kjent etter at gjengen fra «Eventyrlig oppussing» satte sitt preg på den. Snakk om å ha fin hyttetomt. Truende skyer i Hellesylt og noen få dråper lokket fram regnjakka for første gang. Det var heldigvis bare skremmeskudd og vi fikk en tørr, fin fortsettelse av turen også. En avstikker på «veien som aldri ble ferdig» rakk vi også før vi kom til bilene på utsikten ved Ljøen.
Takk for flott tur i supert selskap. Og en spesiell takk til Petter Hjørungdal som beriket oss med historier og fakta fra veiprosjektene på Ljøbrekka.

Stefan Blanke og Kai Ove Hoff, turledere.

20-10-2020, 17:22

Bilete frå innlegget til Sunnmøre friluftsråd ... Se merSe mindre

10-10-2020, 16:54

Årets siste tur for Sula Turlag, avsluttet med en skikkelig rundtur på Sulafjellet. Ut til Kalvestad, opp Storura, Eltrane, Trælbodnausa, sydsiden av fjellet østover, over til Vonhytta og ned Blåfjell og Trippe. ... Se merSe mindre